Saturday, 19 January 2013


Wajah aku masa mengandung...tembam kan....huhu



Monday, 14 May 2012


Dua beranak yang sungguh rapat dan sekepala...hihi

Wednesday, 11 April 2012

Tuesday, 24 January 2012

DUHAI ANAK MAMA>>>



keletah awis bermain di taman CT Park S2....

Wednesday, 11 January 2012

Ha ni lah hero aku...anak n bapak dio muka supo jo...x mcm aku langsung....kalu p mana2 semua diorg kata muka bapak dia..hai..nak wat cmna da anak bapak kan....peel ja tak sama coz si bujang aku ni dia garang cam aku...sekarang ni dia dah pandai semua perkara dia yg ajaq kita..hai...anak mama anak mama....yang babah dia ni cool ja org dia...x mcm aku yg garang juga la orangnya....

JENJALAN MAIN2

Monday, 9 January 2012

Big Family



Ni lah keluarga besaq aku..belah usben n aku...cuma adik ngah n adik camet aku yg xda dlm pic ni..dia dok kt bawah aku letak coz dia jrg ada kalu aku amik gmbaq sma ngn adik2 aku yg lain...sebelah usben aku semua da kawen sbb dia semua adik pmpuan belaka...so aku ni menantu tunggal pmpuan lah.....aku lak adik2 aku 2 besar 2 kecil lagi....tapi aku sedih juga lah..coz fmly aku x da ayah da...arwah telah pergu buat selama-lamanya pada 20 Jun 2008...dgn tanpa aku menatap wajahnya sebelum arwah meninggalkan kami ...hanya doa aku kirim utk arwah dan redha dgn pemergiannya..aku sgt sedih sbb aku jarang jumpa ayah setelah merantau di tpt org...sebelum meninggal ayah aku ada tanya ayah dia nak pa masa besday dia pada 8 Apr 2008..dia kata nak cucu ja sbb masa tu aku da kawen nak dekat 1 thn juga...tapi x da isi lagi...tapi setelah ayah pergi pada 20 Jun 2008.....dalam bulan Nov 2008 tu aku disahkan prgnant...aku sedih sgt +gembira juga coz tu permintaan ayah dan aku pun teringin nak timang ank cepat2....tapi x dpt la arwah ayah utk lihat cucu dia yg 1st ni....semuanya sudah suratan takdir.... ha...ha..ni adik aku kakngah n camet yg tercicir dlm fmly aku....



SAAT KAU DILAHIRKAN ANAKKU...

video