Monday 9 January 2012

Big Family



Ni lah keluarga besaq aku..belah usben n aku...cuma adik ngah n adik camet aku yg xda dlm pic ni..dia dok kt bawah aku letak coz dia jrg ada kalu aku amik gmbaq sma ngn adik2 aku yg lain...sebelah usben aku semua da kawen sbb dia semua adik pmpuan belaka...so aku ni menantu tunggal pmpuan lah.....aku lak adik2 aku 2 besar 2 kecil lagi....tapi aku sedih juga lah..coz fmly aku x da ayah da...arwah telah pergu buat selama-lamanya pada 20 Jun 2008...dgn tanpa aku menatap wajahnya sebelum arwah meninggalkan kami ...hanya doa aku kirim utk arwah dan redha dgn pemergiannya..aku sgt sedih sbb aku jarang jumpa ayah setelah merantau di tpt org...sebelum meninggal ayah aku ada tanya ayah dia nak pa masa besday dia pada 8 Apr 2008..dia kata nak cucu ja sbb masa tu aku da kawen nak dekat 1 thn juga...tapi x da isi lagi...tapi setelah ayah pergi pada 20 Jun 2008.....dalam bulan Nov 2008 tu aku disahkan prgnant...aku sedih sgt +gembira juga coz tu permintaan ayah dan aku pun teringin nak timang ank cepat2....tapi x dpt la arwah ayah utk lihat cucu dia yg 1st ni....semuanya sudah suratan takdir.... ha...ha..ni adik aku kakngah n camet yg tercicir dlm fmly aku....



No comments:

Post a Comment