Sunday 8 January 2012

 
Kelas 5T1 2000

Masa ni aku da meningkat remaja.....zaman budak2 da ditinggalkan...tapi masa zaman remaja aku ni x byk kenangan manis sebab bila da besar aku x berapa suka sangat kawan2 jenis group2 ni. Setakat best prenz tu ada la mcm amy, dari Form 1-5 aku baik ngn dia..tapi bila da terpisah kelas aku da x brpa kamcin da dgn dia...masa form 2 aku baik dgn cempawan masa form 3 aku baik ngn farizana....dia la teman suka-duka aku.. masa ni da kira last aku dlm smkpn...coz da form 5..exam spm pun x byk prepare pun last2 sekali aku dpt la cukup2 mkn ja...tapi semua subjek aku lulus pandai juga cikit...hehehe...yang lawaknya subjek Mat Tamb, Akaun dgn Ekonomi aku x pnah lulus lgsg masa exam dr form 4-5 tp tup2 amik spm lulus plak...lawak kan.kan..habis spm aku dpat ofer msuk form 6 lak..ha...ni kat pic bwh geng masa form 6 lah..

Form 6 2002

No comments:

Post a Comment