Sunday 8 January 2012

Zaman budak2...

Kelas 5 Hijau 1995

Geng Pompuan ajer...

Geng Pengakap SKT "94

Aktiviti berkebun



Tengok pic ni teringat zaman budak2 dulu....tengok la muka sensorg muka kanyaq lagi la kata...tapi masa amik gambar ni masing2 berimpit2 da mcm pot sardin..cian tengok cikgu aliyah tu..,mcm mana la dia la ni...masih berkhidmat sbg guru lagi ke ataupun disebaliknya...tengok la pic aku dok depan sekali sebelah kanan no 4...lawak tol aku pkai tdg pun senget benget...la ni geng sekolah aku ni dpt juga aku ketemu dlm fb...dan ada pun da kawen sma kelas...cm paklong ku mohd anuar n arwah aiza...tapi x sgka aiza akan pergi selama-lamanya....al fatihah utk arwah...
tapi dlm pic ni agak2 sapa yg x kawen lg ya....tapi rasa semua da kwen kot...da sesuai nak kawen waktu umur la ni dlm tahun 2005 dan ke atas....buat masa ni. so masa ni zaman asik main pagi petang mlm ja dan x kenal erti penat langsung...yang bestnya kelas 5 hijau ni kelas yang paling cantik tau dlm sekolah....juara berturut2 ja....memang syok la ktorg coz kelas yang sentiasa mendapat perhatian dari kelas2 lain... masa sekolah geng kelas aku pun masuk aktiviti ko kurikulum tau.....yang ramai join masuk Pengakap la...shahrul, jat, along zariza, shima, wan masitah, aku, nurul, suzana dan ada berapa lagi yang aku x ingt nama....so ni kira nostalgia hidup aku lah...serba cikit kenangan lama yg xkan berulang lagi....

No comments:

Post a Comment